donderdag 21 februari 2013

Zal ik het weer eens proberen ? :-)

De titel zegt het al, zal ik het weer eens proberen met blogspot ?
Het lijkt er op dat alle inlogproblemen en beveiligingsproblemen die ik had op mijn blog voorbij zijn.
Ik mag toch hopen dat dat nu zo blijft. :-D
Vanaf nu zal ik echter niet meer mijn mailadres openbaar zetten, misschien dat daardoor al het gedoe wel is ontstaan, wie weet. (schouder-ophalende-smiley)
 
Ik zal jullie dan ook meteen mijn nieuwste creaties laten zien.
Sommige van jullie kennen deze kereltjes al, dit zijn nl de vernieuwde versies van Jimmy de Kikker en Joey de Stier !
 
Meer info over de patronen en foto's zijn te vinden in mijn Etsy shop : www.etsy.com/shop/millionbells










For my foreign readers I will translate into english. :-)
After all the problems I had with Blogspot recently (I was sooo fed up !) it seems everything turned back to normal, so I will give it a try once again here on my blog.
And off course I will take the opportunity to show off my 2 newest creations.
Some of you may already know these 2 guys, they are the new improved versions of Jimmy the Frog and Joey the Bull !
If you have any comments or questions, just let me know !
You can find more info and pictures about the patterns in my patternshop at Etsy.


5 opmerkingen:

  1. Ik vind die kikker echt super!
    Hij heeft zon leuk koppie met die ogen :-)

    Ik ga meteen op je andere blog kijken!

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank jullie wel, Ingrid en Margaret ! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja ik miste je al , heb alleen gemist dat je al die problemenm had vervelend zeg. Nou welkom terug!
    en hopelijk blijft alles gewoon werken zoals het zou moeten.

    wat heb je weer leuke dingen ontworpen!
    liefs Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel Ingrid, we zullen zien hoe het verder gaat hier op Blogspot. :-)

    Leuk trouwens dat jij nu ook facebook hebt !
    Groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen