zaterdag 16 maart 2013

Nog 1 weekje winter.

Door de extreem koude winterweken de afgelopen tijd werd ik geinspireerd om nog eens een gezellige kruikhoes te maken. 
 
Je wordt al warm van de vrolijke kleuren als je er naar kijkt !
 
Deze laatste winterweek zal ik zeker geen koude voeten meer hebben, heerlijk. :-)




Deze kruikhoes is gemaakt van diagonaal geplaatste Granny Square's en Flower Square's.
Het haakpatroon is uitgebreid omschreven met veel stap voor stap foto's.
De hoes wordt gehaakt van acryl (wol, of katoen) met haaknaald 4 en is passend voor een standaard rubberen kruik.
 
Voor meer info en foto's kijk dan op www.etsy.com/shop/Millionbells of
 


 




At the end of the very cold Dutch winter (especially the last few weeks !) I designed this cosy Hot Water Bottle Cover.
 
The colours may already make you feel warm and snugly, and I 'm sure I won't have cold feet anymore ! :-)
 
The cover is crocheted in a combination of Granny Square's and Flower Square's, in a diagonal pattern.
 
The crochet pattern will guide you to make a cover like this with easy to follow instructions and step by step pictures.
 
For more information see my patternshop at www.etsy.com/shop/Millionbells




Zo, tijd om naar bed te gaan, met m'n lekkere warme kruikje. :-)
 
Time to go to sleep, and I'll take my hot water bottle with me. :-)


4 opmerkingen:

  1. Wauw! Super mooi!
    Persoonlijk geef ik de voorkeur aan tarwezakken, maar ik vind dit wel een heel mooi ontwerp!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er inderdaad lekker warm uit!
    En mooie kleurtjes ook.

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank jullie wel voor de complimenten ! :-)
    Tarwezakken ? Die ken ik niet, ik zal snel eens googlen.

    BeantwoordenVerwijderen