dinsdag 12 maart 2013

Op herhaling :-)

Ja ja, ik val een beetje in herhaling.
 
Na een grondige inspectie (ahum) van mijn eerste amigurumi patronen vond ik dat deze 3 beestjes ook wel een make-over verdiend hadden.
 
Ook deze 3 beestjes zijn een stuk groter geworden en de patronen zijn geschikt voor wol, katoen of acryl garen.
Met haaknaald 4 en acryl garen worden ze ongeveer 21 cm hoog.
Als je een grotere of een kleinere versie wilt haken neem je gewoon dikker of dunner garen / haaknaald.
 
 
Bij interesse of vragen kun je hieronder een berichtje achterlaten, ik reageer zo snel mogelijk ! :-)
 
Zo, nu weer over tot de orde van alledag (= een huiselijke poetsbeurt :-/ )  en dan snel weer verder met een spiksplinternieuw haakpatroon !
 
Groetjes Marjan.
















Yes yes, I'm repeating myself lately ! :-)
 
I thought it was time for a serious make-over for the very first amigurumi patterns I once made.
 
These 3 cuties have all grown bigger and the patterns are suitable for wool, cotton and acryllic yarn.
Made from acryllic yarn and crochethook G they will be appr. 21 cm tall.
If you wish to make taller or smaller versions you can easily use thicker or thinner yarn / crochethook.
 
For more info, pictures and prices take a look at www.etsy.com/shop/Millionbells
 
Leave me a message below for any comments or questions, I will answer as soon as possible !
 
My next blogpost will be about a totally new crochet pattern !
 
Greetings to all !
 


3 opmerkingen:

  1. Ik vind dat PandaBeertje echt schattig!

    Succes met het poetsen!

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha dank je Ingrid, van het poetsen is natuurlijk niet veel terecht gekomen. Ik kan maar niet van m'n nieuwe haakklus afblijven, hihi ! ;-)

    Dank je wel Margaret ! :-)

    BeantwoordenVerwijderen