donderdag 2 mei 2013

Voor eens en voor altijd :-)

Van de lekkende theepot af !  :-)
 
En helemaal in stijl met een gehaakte druppelvanger zoals deze.



Deze 5 druppelvangers heb ik speciaal ontworpen voor het Creative Pay It Forward - gebeuren op Facebook.





Wie in januari op het CPIF - berichtje van Esther reageerde op Facebook zou van haar een handgemaakt kadootje ontvangen ergens in dit jaar.
 
Het kadootje kreeg je echter niet zomaar, de tegenprestatie was dat je dat bericht ook op jouw eigen facebook moest plaatsen en voor tenminste 5 personen (die op jouw berichtje zouden reageren) zelf een kadootje moest gaan maken. :-)


 
Geen idee wie het oorspronkelijk bedacht heeft, maar een erg leuk initiatief en ik deed dus mee !
 
Weer eens wat anders als een swap dacht ik zo.





Na wat brainstormen wat voor kadootjes ik zou maken kreeg ik van Sabine een leuke tip en daar ben ik snel mee aan de slag gegaan, met als resultaat deze set gehaakte druppelvangers.
De 5 dames die ze gekregen hebben waren er heel blij mee ! :-)
 
De set is te koop als amigurumi haakpatroon en verkrijgbaar in het nederlands en engels.
 
De vangertjes zijn gemaakt van Catania katoen en haaknaald 2,5 mm.
 
Kijk voor meer informatie op www.etsy.com/shop/millionbells
 
De gehaakte figuurtjes zijn trouwens ook heel geschikt als tashanger, sleutelhanger, boomdecoratie of wat voor decoratie dan ook.
 
Bedankt voor het lezen van mijn blog en een fijne dag allemaal ! Liefs van Marjan.
 

 



Hi everybody ! Did you hear from the Creative Pay It Forward event on Facebook ?
Well, I participated off course and so 5 lovely ladies received a handmade gift from me.
They were very happy with theirs ! :-)
 
A friend of mine gave me the lovely tip to create some tea drip catchers, she would love to have one but apparently they are nowhere for sale. At least not in our hometown here in the Netherlands.
 
I quickly started thinking about 5 items to crochet and they all came out very fast !
 
They are all made from Catania cotton yarn and crochet hook 2,5 mm.
I made a crochet pattern of these 5 lovely items and you can find more info about them in my shop at Etsy.
 




The pattern is very versatile, you can use the items as keychains, baghangers, tree deocrations, or any other embellishment off course.
 
Thank you for reading my post, kind regards from Marjan. :-)  Have a nice day !



2 opmerkingen: