dinsdag 10 december 2013

Millionbells Give Away op Facebook

Hallo allemaal, 

Voor wie het nog niet wist en wie gek is op Give Aways, kijk dan even op mijn Facebook pagina.






Daar hou ik tot zondag 15 december a.s. een Give Away !

De winnaar wordt dan willekeurig gekozen en mag 3 Millionbells haakpatronen uitkiezen. 

Het enige wat je hoeft te doen om kans te maken op deze leuke prijs is de Millionbells pagina liken, een reactie achter laten bij het bericht van de Give Away en het bericht delen op je profiel.

Kijk alvast even in mijn Etsy haakpatronen shop, voor het geval je de winnaar wordt van deze Give Away ! 

Veel succes ! :-)





Hi everyone !

In case you didn't know, I am hosting a Give Away on my Facebook Page !


On Sunday December 15 I will randomly draw a winner 
who gets to choose 3 Crochet Patterns from my pattern shop !

All you need to do is like the Millionbells Facebook Page, comment on the Give Away post 
and share this post on your own Facebook profile. 

To get in the crocheting mood, take a look in my Crochet Pattern Shop at Etsy 
and make your choise already !
Who knows you might be the winner of any 3 free crochet patterns just before Christmas !

Go ahead and good luck !





4 opmerkingen:

  1. Hier jammer genoeg geen facebook maar denk wel dat er veel mensen Liken of facebook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Sanne, voor je opmerking.
    Jammer dat je geen Facebook hebt, maar voor de bloggers onder ons heb ik in het nieuwe jaar ook nog een Give Away in de planning ! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ai, ik heb ook geen facebook, maar dan wacht ik mijn kansje maar rustig af tot aan het nieuwe jaar hé ;)
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal goed, Sneksniltje. :-)
    Een fijn weekend !

    BeantwoordenVerwijderen